You are here

Časté otázky

Nemám ešte kartu, mám záujem o kartu

Ako požiadam o kartu Diners Club?

Máte záujem o kartu Diners Club ale neviete, aký je postup? K získaniu karty Diners Club vedú 3 jednoduché kroky: 

  1. Vyplníte krátky formulár a požiadate o balíček s kartou (formulár nájdete na každej produktovej stránke Diners Club v sekcii - Súkromné karty alebo Firemní klienti) - následne vám poštou pošleme balíček s neaktívnou kartou Diners Club podľa vášho výberu
  2. V balíčku nájdete žiadosť, ktorú vyplníte a podpíšete. Žiadosť o kartu spolu s kópiou občianskeho preukazu (obe strany) a kópiou výpisu z účtu za posledný mesiac odošlete v návratkovej obálke späť do Diners Club CS.
  3. Po schválení vašej žiadosti o kartu dostanete od nás aktivačnú SMS.
 
4677

Aké doklady potrebujem, keď žiadam o kartu?

Ak máte záujem o kartu Diners Club, postačuje ak ku žiadosti o kartu priložíte kópiu oboch strán občianskeho preukazu, kópiu dispozičnej kartičky k vášmu bankovému účtu alebo kópiu výpisu z bankového účtu za ostatný mesiac a tieto dokumenty odošlete na adresu Diners Club CS.

Diners Club CS, s.r.o.

P. O. Box 3

810 05  Bratislava 15

Slovenská republika

4678

Akú kartu Diners Club si mám vybrať?

Každá karta Diners Club dáva svojmu držiteľovi atraktívne benefity:

  • úver s bezkonkurenčou RPMN iba 8,66% p.a.
  • dodatkovú kartu pre blízkych podľa vlastného výberu už od 0 €
  • vernostný program Club Rewards, ktorý držiteľa odmení za každú platbu kartou
  • exkluzívne kino predpremiéry
  • využitie Priority/Fast Lane na letisku Viedeň (Schwechat)
  • možnosť vstupu do VIP letiskových salónikov za jednotný poplatok 19 €

Pri výbere kreditnej karty sa zamerajte na benefity, ktoré od karty potrebujete.

Diners Club Pure

  • ak je pre vás rozhodujúcim parametrom cena: karta je zadarmo (vybavenie, vedenie, zrušenie)
  • necestujete často do zahraničia: karta nemá možnosť dokúpenia cestovného a úrazového poistenia Diners Club
  • kartu potrebujete využívať iba ako platobný prostriedok,
  • postačujem vám základný balík služieb Basic 
  • navyše vám ponúka všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club

 

Diners Club Pure+

  • karta vám ponúka samozrejme aj všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club
  • ak chcete mať vybrané služby a servis pod jednou strechov ako súčasť balíka služieb All Inclusive
  • ak často cestujete a chcete poistiť aj svojich spolucestujúcich: karta má exkluzívne cestovné a úrazové poistenie do zahraničia s poistným krytím až do výšky 6 mil €. 

 

Diners Club Austrian Airlines+

  • ak často cestujete: karta vám ponúka cestovné a úrazové poistenie do zahraničia až do výšky 6 mil. €
  • jediná karta na Slovensku, ktorá vám umožní zbierať míle do programu Miles & More: body z vernostného programu Club Rewards si môžete zmeniť za míle Miles & More
  • pri aktivácii hlavnej karty získate 5 000 bonusových míľ a za dodatkovú kartu 2 500 bonusových míľ na vaše konto Miles & More
  • s kartou môžete využiť prednostné odbavenie "Business Class check-in" na rakúskych a na košickom letisku aj keď máte turistickú, či ekonomickú letenku Austrian Airlines
  • chcete mať vybrané služby a servis pod jednou strechov ako súčasť balíka služieb All Inclusive
  • karta vám ponúka samozrejme aj všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club

 

Diners Club Golf+

  • ak ste hráčom golfu
  • chcete využívať zľavu 20 % na viac ako 40-tich golfových ihriskách v Čechách a na Slovensku
  • karta poskytuje špeciálne golfové poistenie platné aj na Slovensku
  • ak chcete mať vybrané služby a servis pod jednou strechov ako súčasť balíka služieb All Inclusive
  • ak často cestujete a chcete poistiť aj svojich spolucestujúcich: karta má exkluzívne cestovné a úrazové poistenie do zahraničia s poistným krytím až do výšky 6 mil €. 
  • karta vám ponúka samozrejme aj všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club

 

Diners Club Vintage

  • ak si vyberáte kartu podľa štýlového dizajnu - limitovaná edícia Vintage
  • vyšší limit karty (až do 20 000 €)
  • jedna dodatková karta Vintage zadarmo
  • karta má aktívnu službu variabilné splácanie
  • ak chcete mať vybrané služby a servis pod jednou strechov ako súčasť balíka služieb All Inclusive
  • ak často cestujete a chcete poistiť aj svojich spolucestujúcich: karta má exkluzívne cestovné a úrazové poistenie do zahraničia s poistným krytím až do výšky 6 mil €. 
  • karta vám ponúka samozrejme aj všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club

 

Diners Club Premium

  • pre bonitných klientov, ktorí si potrpia ma exkluzivitu a prestíž
  • najexkluzívnejšia karta z portfólia kariet Diners Club
  • držiteľ má možnosť 5 x bezplatného vstupu do VIP letiskových salónikov po celom svete
  • dve dodatkové karty Vintage zadarmo 
  • karta má aktívnu službu variabilné splácanie
  • ak chcete mať vybrané služby a servis pod jednou strechov ako súčasť balíka služieb All Inclusive
  • ak často cestujete a chcete poistiť aj svojich spolucestujúcich: karta má exkluzívne cestovné a úrazové poistenie do zahraničia s poistným krytím až do výšky 6 mil €. 
  • karta vám ponúka samozrejme aj všetky vyššie uvedené atraktívne benefity kariet Diners Club
4699

O kartách Diners Club všeobecne

Prednostné odbavenie "Business Class check-in" s Diners Club AUA

S kartou Diners Club Austrian Airlines môžete využiť na rakúskych ale aj na košickom letisku službu: "Business Class check-in"  - prednostné odbavenie batožiny pri Check-ine.

Táto služba je dostupná aj keď máte turistickú, či ekonomickú letenku Austrian Airlines.

4647

Benefity karty Diners Club Austrian Airlines?

Aké sú ďalšie benefity, ktoré vám ponúkame navyše ku karte Diners Club Austrian Airlines?

  1. Jediná karta na Slovensku, ktorá vám umožňuje zbieranie leteckých míľ na konto Miles&More
  2. Prednostné odbavenie "Business Class check-in" na rakúskych ale aj na košickom letisku
  3. Každý nový držiteľ karty Diners Club AUA získa od nás 5 000 uvítacích míľ, na svoje Miles&More konto. 
4648

Fast/Priority Lane na Schwechate. Možem ju využiť?

Ako držiteľ karty Diners Club nemusíte čakať v rade na bezpečnostnú kontrolu na viedenskom letisku. Všetky karty Diners Club vás privilegujú pre využitie služby "Fast/Priority Lane" - rýchleho pruhu pri bezpečnostnej kontrole na letisku Schwechat.

  • stačí pri bezpečnostnej kontrole následovať označenie "Fast Lane/Priority Lane" pre odletové brány (Gates) B, C, F a G
  • preukázaťsa Vašou kartou Diners Club (platí aj pre dodatkové karty)

 

4649

Benefity golfovej karty Diners Club?

Súčasťou karty Diners Club Golf je aj golfový balík, ktorý vám ponúka navyše ku štandardným benefitom karty aj:

  1.  zľavu 20 % na Green Fee na vybraných ihriskách v SR a ČR, kedy využitie zľavy nie je limitované využitím iba na konkrétny čas alebo deň
  2. bezplatnú prepravu golfového bagu na linách Austrian Airlines*2
  3. špeciálne golfové poistenie platné aj na Slovensku, ktoré vám kryje náklady:
  • na zapožičanie golfového vybavenia
  • poistenie golfového vybavenia
  • poistenie „Hole in One“
  • poistenie zodpovednosti za škody
  • poistenie klubových členských príspevkov

 

*2 max. 15 kg a 140 cm, nevzťahuje sa na letenky tiedy Light Fare, a na lety do/z/cez USA a Kanady. Toto zvýhodnenie na bezplatný transport batožiny nemôže byť dodatočne kombinované s už využitými batožinovými zvýhodneniami (napr. na základe zvýhodnení členov). Tento benefit je viazaný na vizuál karty Diners Club Golf.

4650

Zoznam golfových ihrísk poskytujúcich 20 % zľavu?

Zoznam vybraných golfových ihrísk, ktoré poskytujú držiteľom karty Diners Club Golf zľavu 20 % z Green Fee nájdete na www.dinersclub.sk/benefity/golfmapa

Kedy a kto získa 20 % zľavu?

  • Atraktívnu zľavu na hru golfu vo výške 20 %  získate vždy, keď si Green Fee zaplatíte vašou kartou Diners Club Golf
  • Akcia nie je limitovaná využitím iba v konkrétny čas alebo deň
  • Zľava platí iba pre držiteľa karty ako hráča. 
4651

Golfové poistenie. Čo poisťuje a kedy platí?

Karta Diners Club Golf má navyše ku štandardným benefitom karty aj automaticky aktivovaný balík golfového poistenia platného aj na území Slovenska. Golfové poistenie kryje: 

  • poistenie nákladov na zapožičanie golfového vybavenia do 600 €
  • poistenie „Hole in One“ do 1 000 €
  • poistenie golfového vybavenia do 3 000 €
  • poistenie zodpovednosti za škodu do 40 000 €
  • poistenie klubových členských príspevkov do 1 200 €. 
4652

Bezplatná preprava golfového bagu.

Kedy získam bezplatnú prepravu golfového bagu?

Bezplatná preprava golfového bagu je možná iba pre karty Diners Club Golf a uplatniť si ju môžete na letoch liniek Austrian Airlines.

Podmienky akcie:

  • Akcia sa nevzťahuje na letenky tiedy Light Fare, a na lety do/z/cez USA a Kanady.
  • Akcia nemôže byť dodatočne kombinovaná s už využitými batožinovými zvýhodneniami (napr. na základe zvýhodnení členov)
  • Rozmery pre bezplatnú prepravu sú max. 15 kg a 140 cm. 
  • Tento benefit je viazaný na vizuál karty Diners Club Golf.

 

4653

Ako sa karta Diners Club používa?

Karty Diners Club sú kreditné karty s embosom (meno a priezvisko držiteľa karty spolu s inými informáciami je do nej vyrazenč). Sú to podpisové karty, ktoré využívajú peniaze spoločnosti Diners Club (nie vaše, získavate od nás kredit), ktoré môžete používať ako bežné karty na:

  • bezhotovostné platby u obchodníkov
  • online platby
  • výbery hotovosti prostredníctvom bankomatov (ATM)
  • prevody peňazí na účet
  • platby u obchodníkov s imprinterom (manuálnym snímačom karty), kde sa autorizácia realizuje podpisom a telefonátom obchodníka vydávateľovi karty (najmä v Rakúsku a zahraničí). 

 

Platbu prostredníctvom platobných terminálov potvrdzujte podpisom účtenky. Pred podpisom skontrolujte všetky údaje na účtenke, najmä sumu. Neúplné účtovné doklady nepodpisujte a vždy sa presvedčte, či vám po platbe bola vrátená karta. V zahraničí môžu od vás požadovať autorizovanie transakcie podpisom a zadaním PIN, alebo iba zadaním PIN. Preto je dobre, mať aktivovaný PIN kód, viac informácii k jedoduchej aktivácii PIN nájdete tu. 

4664

Diners úver ako súčasť karty

Čo je to Diners úver?

Diners úver je na každej súkromnej karty Diners Club a nemusíte o neho nikdy žiadať. Máte ho automaticky k dispozícii ako súčasť karty Diners Club do výšky limitu vašej karty. Používaním karty Diners Club automaticky čerpáte Diners úver, pretože míňate peniaze Diners Club CS a nie svoje. 

  • Na konci každého zúčtovacieho obdobia (30 dňové obdobie) vám vystavíme výpis, ktorý je splatný do 25 dní. Suma určená na úhradu je suma využitia Diners úveru, ktorý ste automaticky čerpali (či už platbami kartou u obchodníkov, prevodom peňazí na účet alebo výbermi hotovosti).
  • Ak uhradíte výpis v celej výške, nie sú vám účtované za celé bezúročné obdobie 55 dní čo ste úver používali žiadne úroky (30 dní zúčtovacie obdobie + 25 dní do splatnosti) a navyše sa vám po úhrade opäť navýši limit úveru na pôvodnú výšku.
  • Ak sa rozhodnete splatiť iba časť úveru, na nesplatenú časť využívate najnižšiu RPMN na kreditných kartách na slovenskom trhu iba 8,66 % p.a.
  • Takto môžete úver používať nepretržite, nepotrebujete žiadne nové  zmluvy na jeho získanie alebo predčasné splatenie.
  • Predčasné splatenie, zmena výšky úhrady alebo počtu splátok - toto všetko je u nás bezplatné!
 
4654

Aké sú výhody Diners úveru?

Diners úver máte ako držiteľ súkromnej karty Diners Club automaticky ako súčasť vašej karty Diners Club. O úver nemusíte žiadať výška úveru = výška limitu vašej karty Diners Club. 

  • bez papierovačiek, bez čakania na schválenie úveru, automaticky je pripravený na používanie po aktivácii karty
  • 55-dňové bezúročné obdobie (30 dní je zúčtovací cyklus kedy sa zbierajú transakcie kartu a následne sa vygeneruje výpis. Potom máte ďalších 25 dní na úhradu výpisu, alebo jeho časti)
  • najnižšia RPMN (ročná percentuálna miera nákladov) na kreditných kartách na slovenskom trhu, iba 8,66 % p.a.
  • výhodná úroková sadzba pre všetkých 9,9 % p. a. a navyše úroky platíte presne za dni a z presnej sumy použitého úveru
4655

Ako a kedy čerpáme Diners úver?

Kedy čerpáte Diners úver? Keďže každý držiteľ súkromnej karty Diners Club má automaticky ako súčasť karty Diners Club aj Diners úver, tak každý použitím karty automaticky čerpáte úver - míňate peniaze Diners Club, nie svoje. Aké formy čerpania môžete využiť? 

  1. používanie karty Diners Club na platby u obchodníkov 
  2. prevedy peňazí z kartového na svoj účet
  3. výbery hotovosti t bankomatov

Každá uhradená splátka z výpisu vám automaticky obnovuje výšku vášho limitu karty = limit úveru a preto môžete Diners úver používať opakovane a prakticky nepretržite bez ďalších schvaľovacích procesov. Navyše Diners úver môžete kedykoľvek vyplatiť - bez poplatku za celkové alebo predčasné splatenie. 

4656

Ako funguje splácanie Diners úveru?

Diners úver je súčasť vašej karty Diners Club a preto je jeho splácanie zahrnuté do mesačného výpisu, ktorý vám chodí buď poštou alebo bezplatne elektronicky do vášho kartového účtu na www.eaccount.sk

  1. výšku splátky si určíte sami, vždy tak, ako vám to práve vyhovuje podľa finančnej situácie 
  2. minimálna splátka úhrady je však nastavená na iba 3 % z dlžnej sumy, min. 10 €
  3. ak uhradíte iba časť výpisu, tak nesplatenú čiastku môžete splácať za atraktívnu úrokovú sadzbu iba 9,9 % p.a
  4. ak uhradíte celý výpis k dátumu splatnosti, nebude vám účtovaný žiadny úrok
4657

Cestovné a úrazové poistenie

Kedy som poistený s Diners Club?

Súčasťou kariet Diners Club*1 s balíkom služieb All Inclusive je aj cestovné a úrazové poistenie Diners Club do zahraničia s poistným krytím až do 6 mil. €. 

Chcete vedieť, kedy ste poistený?

  1. Ak aktívne používate svoju kartu Diners Club (aspoň 1x do mesiaca), budete ako držiteľ karty poistený nepretržite.
  2. V prípade, ak ale kartu nepoužívate často a chcete byť poistený, stačí kartu použiť na akúkoľve transakciu aspoň 1 deň pred prekročením štátnej hranice SR.
  3. Ak si nie ste istý, či budete poistený na zahraničnej ceste, neváhajte sa obrátiť na naše Klientske centrum, kde vám ochotne poradia: tel. kontakt: +421257789444 alebo customer.service@dinersclub.sk.

Poistenie platí od momentu prekročenia hraníc a max. do 90 dní.

  • Táto forma poistenia sa vzťahuje len na poistenie držiteľa karty, nie na spolucestujúce osoby.
  • Samozrejme karta Diners Club vám ponúka aj možnosť bezplatného pripoistenia aj všetkých vašich spolucestujúcich!

*1 okrem kariet Diners Club Pure bez poistenia (karta so štandardným ročným poplatkom 0 €) s balíkom Basic!

4658

Ako môžem pripoistiť svojich spolucestujúcich?

Cestujte na dovolenku či zahraničnú cestu viacerí a chcete pripoistiť aj vašich spolucestujúcich? S kartou Diners Club*1 to nie je žiadny problém!

Vašich spolucestujúcich pripoistíte veľmi jednoducho. Stačí uhradiť niektorý z nákladov spojených so zahraničnou cestou aj za poslucestujúce osoby. Úhrada nákladov spojených s cestou pre spolucestujúcich, musí byť držiteľovou kartou Diners Club a na lístkoch musia byť mená spolucestujúcich osôb (ak si vyžaduje náklad meno osoby, nap. letenka, ubytovanie, cestovný lístok na vlak, atď. Platí to napr. pre úhradu: 

  • leteniek
  • cestovných lístkov (vlak, autobus, taxík)
  • prenájom automobilu (mimo SR)
  • ubytovania
  • pohonných hmôt v deň prekročenia štátnej hranice SR. 

Následne sa cestovné a úrazové poistenie Diners Club vzťahuje na držiteľa karty a všetky jeho spolucestujúce osoby.

Pozor:

  • spolucestujúce osoby musia cestovať spolu s držiteľom karty a do spoločného miesta určeniav zahraničí!
  • Ak držiteľ karty osobne necestuje, poistenie sa nevzťahuje na ostatné cestujúce osoby!

*1 okrem kariet Diners Club Pure bez poistenia (karta so štandardným ročným poplatkom 0 €) s balíkom Basic!

4659

Koľko spolucestujúcich môžem pripoistiť?

Počet spolucestujúcich osôb s držiteľom karty Diners Club nie je limitovaný. Poistenie sa vzťahuje na držiteľa karty a všetky jeho spolucestujúce osoby. Spolucestujúca osoba je každá osoba:

  1. za ktorú držiteľ karty aktivoval poistenie zaplatením nákladov na cestu (podľa VPP) 
  2. ktorá cestovala jednoznačne s držiteľom do spoločného miesta určeniav zahraničí. ƒ

Poistné krytie sa vzťahuje: 

  1. v plnom rozsahu na maximálne 3 osoby cestujúce spoločne s držiteľom karty a v prípade, ak poistnú udalosť utrpia 3 a menej spolucestujúcich, majú nárok na rovnaký rozsah poistného krytia ako držiteľ karty.
  2. v zníženom rozsahu, ak je počet spolucestujúcich osôb, ktorým vznikla poistná udalosť, vyšší ako tri. Následne poistiteľ zníži poistné plnenie každému z nich v pomere v akom je 3 ku skutočnému počtu spolucestujúcich.

Ak máte akékoľvek otázky k téme poistenie, poistné plnenie alebo poistenie pre spolucestujúcich, neváhajte sa obrátiť na naše Klientske centrum, kde vám ochotne poradia: tel. kontakt: +421257789444 alebo customer.service@dinersclub.sk.

4660

Stala sa mi poistná udalosť. Ako postupovať po návrate?

Svoj nárok na odškodnenie poistnej udalosti treba vždy bezodkladne po návrate zo zahraničia oznámiť aj písomne prostredníctvom formulára "Oznámenie poistnej udalosti". Ohľadom nároku si, prosím, pozorne preštudujte Poistné podmienky a zhromaždite všetky požadované doklady. Kompletné doklady spolu s formulárom zašlite na adresu:
 
Europ Assistance s.r.o.
P.O. BOX 385 
810 00 Bratislava 
4672

Ako mám postupovať v prípade poistnej udalosti?

V prípade úrazu, ochorenia alebo škody v zahraničí bezodkladne kontaktujte Asistenčnú službu na tel. čísle +421220678678, inak nebude vaša poistná udalosť akceptovaná! Asistenčná služba poskytuje 24-hodinovú pohotovosť 365 dnív roku.
ƒ
Asistenčnej službe, prosím, uveďte, že ste poistený cez MetLife a vaše údaje:
  • meno držiteľa karty, číslo kreditne jkarty a dobu jej platnosti,
  • číslo Vašej poistky: 5585000199,
  • názov poistníka: Diners Club CS
  • spôsob aktivácie poistenia
  • meno a adresu poškodenej osoby, telefónne spojenie v zahraničí,
  • informácie o poistnej udalosti: popis vzniku, čas a miesto
4673

Ako dlho platí poistenie?

Cestovné a úrazové poistenie Diners Club je platné 24 hodín denne na území celého sveta na vašej zahraničnej ceste, okrem územia Slovenskej republiky a krajiny trvalého bydliska poisteného a to po celú dobu platnosti vašej karty. Trvanie jednej zahraničnej cesty nesmie presiahnuť 90 dní.
 

V prípade trvania jednej zahraničnej cesty viac ako 90 dní je poistenie platné po dobu prvých 90 dní od nástupu tejto zahraničnej cesty (prekročenie štátnych hraníc) vrátane. V prípade, ak potrebujete vycestovať na dlhšie ako 90 dní, je možné si dokúpiť doplnkové poistenie. Počet ciest nie je limitovaný. 

 
POZOR: poistenie sa nevzťahuje na meškanie batožiny počas spiatočej cesty (prílet do Viedne, Prahy, Bratislavy, Budapešti, atd.).
4692

Mám kartu, zaujíma ma servis

Nová karta. Ako kartu aktivovať?

Ak ste dostali novú neaktívnu kartu Diners Club, stačí aby ste:

  1. vyplnili žiadosť, ktorá k nej bola priložená (prípadne podľa typu karty nájdete online žiadosť na www.dinersclub.sk/dokumenty-na-stiahnutie)
  2. priložili kópiu oboch strán občianskeho preukazu
  3. priložili kópiu dispozičnej kartičky k vášmu bankovému účtu alebo kópiu výpisu z bankového účtu za ostatný mesiac 

Všetky tieto dokumenty pošlite, prosím, v priloženej navratkovej obálke na adresu Diners Club CS s.r.o.. Doklady prejdu schvaľovacím procesom a následne vás budeme informovať o aktivácii karty SMS správou.

4643

Obnova karty. Končí mi platnosť karty. Ako postupovať?

Platnosť vašej karty Diners Club je 3 roky. Obnovená karta vám bude automaticky poslaná v polovici mesiaca, kedy platnosť karty končí, doporučenou poštou na korešpondenčnú adresu.

  • Platnosť oboch kariet sa neprekrýva (pôvodnej a obnovenej)
  • Obnovená karta je aktívna až od 1. dňa nasledujúceho mesiaca (údaj je aj na karte)
  • PIN na obnovenej karte je aktívny a ostáva nezmenený (ak máte PIN zadaný na platnej karte)
  • Obnovenú kartu nie je potrebné dodatočne aktivovať
  • Nezabudnite si novú kartu na zadnej strane podpísať!
4644

Prevydaná karta. Ako si kartu aktivujem a kedy ju môžem používať?

Prevydaná karta Diners Club po poškodení, strate alebo krádeži, vám bude zaslaná na korešpondenčnú adresu, doporučenou poštou. Karta je aktívna a ak ste mali na pôvodnej karte zvolený PIN, tak ten zostáva nezmenený aj na súčasnej karte. Parametre karty sa nezmenili, nemusíte si meniť žiadne existujúce nastavenia ku karte. Kartu môžete ihneď po doručení používať. Nezabudnite si novú kartu na zadnej strane podpísať!

4645

Strata a krádež. Čo mám robiť v prípade straty či krádeže karty?

Ak neviete nájsť svoju kartu Diners Club, či už z dôvodu straty, alebo vám bola odcudzená, bezodkladne telefonicky kontaktujte autorizačnú a blokačnú Hot-line Diners Club na tel. čísle +421257789444. Vaša karta bude okamžite zablokovaná. Ak takto spravíte najneskôr do 48 hodín od krádeže, tak nenesiete žiadnu zodpovednosť za prípadné zneužitie karty. 
 
Novú kartu vám pošleme automaticky doporučenou poštou na korešpondenčnú adresu. Nezabudnite si novú kartu na zadnej strane podpísať!
 
4646

Inkaso. Čo to je, ako si ho nastavím, zmením alebo zruším?

Prečo používať inkaso?

Inkaso predstavuje automaitcku úhradu napr. výpisu. Používa sa keď niekomu potrebujete pravidelne uhrádzať platby, ale pokaždé sa jedná o rozdielnu sumu. Nastavením inkasa k vašej karte Diners Club si automaticky Diners Club odpočíta ku dňu splatnosti sumu, ktorú máte aktuálne zaplatiť, vždy podľa nastavenia inkasa. Aby mohlo dojsť k úhrade formou inkasa, je potrebné s tým súhlasiť a nastaviť si inkaso

Ako si nastavíte inkaso?

Inkaso si natavíte jednoducho a online na Môj Diners - Môj účet. Úhrada vašich výpisov tak prebehne vždy včas, automaticky a bez omeškania. Inkaso bude realizované vždy k dátumu splatnosti uvedenom vo vašom výpise transakcií. 

Možnosti nastavenia inkasa:

  • 3 % z dlžnej sumy sú bez poplatku
  • 100 % inkaso na celú dlžnú sumu
  • výšku inkasa si môžete kedykoľvek bezplatne online zmeniť
4661

Inkaso. Zmenilo sa mi číslo účtu. Čo s inkasom?

Ak sa vám zmenilo číslo účtu, z ktorého ste úhrádzali výpis cez inkaso, stačí si zrušiťexistujúce inkaso a vytvoriť nový mandát na inkaso k novému číslu účtu. Nové inkaso si zriadite cez www.mojdiners.sk a údaje k inkasu vám pošleme na email. 

4662

V ktorých bankomatoch môžem vyberať hovotosť?

Na Slovensku môžete vyberať hotovosť prostredníctvom bankomatov týchto bánk:

  • Slovenská sporiteľňa
  • VÚB
  • UniCredit Bank
  • Sberbank
  • ČSOB
  • Poštová banka
  • OTP Banka
  • Prima banka.

Vo svete môžete vyberať hotovosť prostredníctvom rozsiahlej siete viac ako 1 milión bankomatov. Aktuálny zoznam bankomatov nájdete na www.dinersclubcash.comHotovosť máte k dispozícii všade tam, kde nájdete logo: 

  • Diners Club International
  • Discover
  • Pulse

 

 

 

 

4665

Ako si nastavím bezplatné zasielanie výpisov?

Ak máte záujem o bezplatné oboznamovanie sa s výpismi ku karte Diners Club, stačí si prostredníctvom eAccountu zmeniť spôsob doručovania výpisov.

Choďte do sekcie "Zmeniť doručovanie", a nastavte si spôsob doručovania výpisu na email. Zároveň si zrušte zasielanie výpisov poštou. Následne obdržíte ďalší výpis už bezplatne, elektronicky, najneskôr do 2 pracovných dní po ukončení zúčtovacieho obdobia, priamo na eAccount. 

4666

Ako môžem uhradiť výpis?

Výpis môžete uhradiť rôznymi spôsobmi, napr.: 
  1. prevodom z vášho bankového účtu na bankový účet Diners Club CS, s. r. o. – UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky, IBAN: SK78 1111 0000 0000 0544 0021, BIC: UNCR SK BX,
  2. automatickou formou prostredníctvom inkasa z vášho účtu v prospech účtu Diners Club CS (www.mojdiners/inkaso)
  3. priamim vkladom hovotosti na účet Diners Club CS, prostredníctvom akejkoľvek pobočky UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky. 
 
Pri úhrade výpisu zadávajte kvôli identifikácii platby údaje karty, ktorú uhrádzate:
  • variabilný symbol (VS) posledných 10 číslic karty
  • konštantný symbol (KS) uvádzajte 0558
  • špecifický symbol (SS) prvé 4 číslice karty
4667

Chcem si znížiť splátku. Ako to mám spraviť?

Ak si chcete znížiť splátku z 10 % na 3 %, stačí sa prihlásiť na Môj účet a cez online formulár si zažiadať o zníženie minimálnej splátky na 3 %.

4669

Aká je minimálna splátka na karte?

Karty Diners Club vám dávajú finančnú voľnosť a preto je výška úhrady (nad rámec minimálnej splátky) vždy iba na vás, podľa aktuálnej finančnej situácie. V prípade, ak sa rozhodnete používať Diners úver, tak na nesplatenú sumu získate atraktívny úrok iba 9,9 % p.a.

  • ak máte kartu s Diners úverom je minimálna splátka vo výške 3 % z otvorenej sumy výpisu, minimálne 10 €.
  • ak máte kartu s Variabilným splácaním, tak minimálna úhrada je 10 % z dlžnej sumy transakcií na výpise. 

Ak si chcete znížiť splátku z 10 % na 3 %, stačí sa prihlásiť na Môj účet a cez online formulár si zažiadať o zníženie minimálnej splátky na 3 %.

4670

Ako zistím výšku splátky výpisu?

Výšku mesačnej splátky máte uvedenú vo svojom výpise transakcií, ktorý ste obdržali poštou alebo online. Výpis si môžete kedykoľvek pozrieť online vo svojom eAccounte

4671

Ako si zmením osobné údaje?

Zmenu osobných údajov si spravíte jednoducho, online cez Môj Diners - Môj účet. Zmeniť si môžete: 

    • Korešpondenčnú adresu
    • Adresu trvalého pobytu
    • Telefónneho čísla
    4674

    Limit na karte/úvere. Aký je limit karty?

    Výška Limitu pre karty Diners Club, s ktorými získavate aj Diners úver (Revolvingový limit) alebo Variabilné splácanie je do výšky Limitu karty, najviac do 15 000 €. Limit karty vám bol oznámený na tlačive Potvrdenie o prijatí žiadosti a jeho výšku si môžete kedykoľvek zmeniť online a bezplatne na Môj Diners - Môj účet (ako súčasť balíka služieb All Inclusive). Ak si nie ste istý výškou limitu vašej karty, neváhajte kontaktovať Klientske centrum, kde vám ochotne poradia. 

    Limit karty:

    • na revolvingových kartách (Pure, Pure+, Austrian Airlines+, ČSA+, Golf+) je Limit karty 1 200 € - 15 000 €
    • na kartách s Variabilným splácaním je Limit karty 2 000 € - 20 000 € (karta Vintage) a 4 000 € - individuálne (karta Premium)

    Hotovostný limit:

    • je garantovaná výška finančných prostriedkov, do ktorej môžete uskutočňovať hotovostné transakcie, t. j. výbery z bankomatu (ATM) alebo výbery u oprávnenej osoby (Cash advance) v období 7 dní
    • čerpaním hotovostného limitu čerpáte zároveň limit karty. 
    • je na všetkých kartách (okrem Premium) nastavený na 2 000 € / 7 dní (v prípade nižšieho limitu, môžete čerpať iba max. výšky Limitu karty)

     

    4675

    Nezbehlo mi inkaso. Ako postupovať?

    Inkaso je zo spoločnosti Diners Club odosielané iba 1 x každý mesiac, preto, ak nezbezhne (napr. kvôli nedostatku peňazí na účete), nie je možné nasstaviť automatické opakovanie inkasa. V tom prípade je potrebné zadať platbu manuálne ako novú úhradu/platbu vo vašom intetnetbankingu. Pri úhrade výpisu zadávajte kvôli identifikácii platby údaje karty, ktorú uhrádzate:

    • variabilný symbol (VS) posledných 10 číslic karty
    • konštantný symbol (KS) uvádzajte 0558
    • špecifický symbol (SS) prvé 4 číslice karty
    4676

    Ako môžem odblokovať svoju kartu?

    V prípade, že ste si dali dočasne zablokovať vašu kartu, a tú ste následne našli, stačí zatelefonovať na autorizačnú a blokačnú Hot-line Diners Club +421 2 577 89 444 a blokácia bude zrušená v priebehu pár minút. Služba je bezplatná pre karty, ktorých súčasťou je balík služieb All Inclusive. 

    4680

    Ako požiadam o druhú kartu pre niekoho blízkeho?

    Ku svojej hlavnej karte Diners Club si môžete nechať vydať aj dodatkovú kartu pre blízkeho, teraz už od 0 €O dodatkovú kartu požiadate jednoducho online cez Môj Diners - Môj úver

    Komu môže byť dodatková karta vydaná?

    • Dodatkovú kartu môžete vydať pre ktorúkoľvek vami vybranú osobu
    • Jediným kritériom je vek od 15 rokov
    • Karta môže byť vydaná aj osobe bez pravidelných finančných príjmov, poberateľovi starobného dôchodku či dieťuƒ
    • Pri vydaní dodatkovej karty nie je dôležitá bonita držiteľa, pretože transakcie realizované touto kartou sú kryté bonitou držiteľa hlavnej karty. 

    Nastavenia dodatkovej karty: 

    • Limit karty je spoločný pre vás aj držiteľa dodatkovej karty.
    • Platnosť dodatkovej karty je rovnaká ako platnosť hlavnej karty.
    • Transakcie uskutočnené dodatkovou kartou uhrádza držiteľ hlavnej karty. 
    • Body do vernostného programu Club Rewards, ktoré dodatková karta nazbiera, sa pripíšu automaticky na konto hlavnej karty
    4682

    Nesiem nejakú zodpovednosť v prípade zneužitia karty?

    Ak ste stratu alebo krádež vašej karty Diners Club nahlásili do 48 hodín na Hotline Diners Club +421 2 577 89 444, nenesiete žiadnu zdopovednosť za prípadné zneužitie karty.  Ak ste stratu alebo krádež nenahlásili do 48 hodín na Hotline Diners Club +421 2 577 89 444 a došlo k jej zneužitiu, Vaša maximálna spoluúčasť na takto vzniknutej škode je 300 €.

    4684

    Čo je to eAccount

    eAccount je online aplikácia vďaka ktorej máte prehľad o transakciách, výpisoch a úhradách spojených s kartou Diners Club cez internet kdekoľvek na svete. eAccount je pasívny prehľad o vašej karte a preto sa transakcie zobrazia najskôr nasledujúci deň po zrealizovaní. Zahraničné transakcie sa môžu zobraziť aj neskôr.ƒ Elektronické oznámenie o novom výpise obdržíte na Váš email. 
     
    eAccount vám ponúka: 
    • ƒprehľad transakcií uskutočnených Vašou kartou
    • všetky prijaté úhrady
    • archív mesačných výpisov
    • možnosť vytvárania štatistík transakcií podľa rôznych parametrov (transakcie, dátum, obchodník)
    4685

    Ako si aktivujem/zmením PIN na karte?

    Nemáte ešte PIN k vašej karte Diners Club? Alebo ste zabudli pôvodný PIN?

    Nevadí, teraz si PIN nastavíte vždy kedykoľvek ho potrebujete, pohodlne z domu či zahraničia.  Stačí kliknuť na www.mojdiners.sk/zmenapin a môžete si aktivovať alebo zmeniť PIN podľa vlastného výberu.

    Nezabúdajte nato, že s kartou treba zaobchádzať opatrne ako s hotovosťou. Nenechávajte kartu voľne položenú, ani nepožičiavajte kartu druhej osobe. PIN je diskrétny údaj, ktorý nikomu neprezrádzajte, ani členom rodiny. Pri výbere hotovosti z bankomatu si nezabudnite zobrať po vykonaní transakcie peniaze a kartu s potvrdením. 

    4686

    Keď mám inú sumu na výpise a na potvrdení, ako postupovať?

    V prípade, ak máte na výpise transakcie, ktoré majú inú sumu uvedenú vo výpise, ako máte vy na potvrdení od obchodníka, alebo sa na výpise nachádzajú transakcie, ktoré ste nerobili, je potrebné požiadať o reklamáciu transakcií. 

    Pri platbe kartou v zahraničí mi bola suma platby zo strany obchodníka navýšená. Ako postupovať?

    Pri použití platobnej karty v zahraničí môže obchodník v niektorých prípadoch pri platbe kartou naúčtovať k čiastke nákupu prirážku za použitie platobnej karty. Prirážka je rozhodnutím konkrétneho obchodníka a nesmie presahovať výšku nákladov obchodníka na akceptáciu kariet. Obchodník má povinnosť, vás na toto navýšenie upozorniť ešte pred platbou, napr. informačným nápisom umiestnenom vedľa pokladni.

    Ako reklamovať transakcie na výpise, ktoré ste nerobili?

    Po doručení výpisu je potrebné podať reklamáciu prostredníctvom online formulára Reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné podať ihneď po zistení nezrovnalostí. V prípade, ak prídete na takúto transakciu prostredníctvom služby eAccount, nemusíte čakať na vygenerovanie mesačného výpisu ale podajte reklamáciu v čo najkratšej lehote. 

    Nenašli ste na výpise transakciu, ktorú ste kartou uskutočnili? 

    Ak na svojom mesačnom výpise nenájdete platbu, ktorú ste v  predchádzajúcom zúčtovacom období realizovali, je možné, že úhrada bola realizovaná v  posledných dňoch zúčtovacieho obdobia. V  tomto prípade obchodník alebo banka, s ktorou obchodník prevádzkuje POS terminál, ešte transakciu nedoručili do Diners Club CS a platba budezaúčtovanáv nasledujúcom výpise.

    4689

    Ako prebieha odovzdanie platobnej karty?

    Karta vám je poslana buď poštou na korešpondenčnú adresu (ak pre zaslanie karty neuvediete inú) doporučenou poštou, alebo si ju môžete vyzdvihnúť osobne na Klientskom centre Diners Club v sídle Diners Club (Námestie slobody 11, Bratislava), počas pracovných dní a hodín (po - pia: 9:00 - 17:00 hod.)

    4694

    Koľko stojí vstup do VIP letiskových salónikov

    Poplatok za vstup do VIP letiskového salónika je 19 € za vstup/držiteľ karty. V prípade hosťa držiteľa karty Diners Club, je poplatok určený a účtovaný zo strany Diners Club International. Podmienky vstupu do letiskového salónika, za ktorých je povolený vstup s hosťom, ako aj výška poplatku za hosťa, sú uvedenév aktuálnom zozname VIP letiskových salónikov Diners Club.
     
    V prípade kariet vydaných pred 1. 9. 2016, je poplatok automaticky dobropisovaný po splnení nasledovných podmienok: 
     
    • službu vstup do letiskového salónika využil priamo držiteľ súkromnej alebo firemnej karty
    • Diners Club Premium (5 vstupov/rok) / Diners Club Business+ (3 vstupy/rok)
    • Diners Club Classic, Diners Club Silver, Dinres Club Corporate, Diners Club Golf, Diners Club ČSA, Diners Club Austrian Airlines - ktorý má aktivovaný balík VIP Airport Lounges
    • Držiteľ karty realizoval kartou, ktorou sa preukázal pri vstupe do salónika, počas 60 dní predchádzajúcich dňu vstupu do salónika transakcie v celkovej výške minimálne 300 € (vrátane obratov dodatkových kariet) na platobných termináloch u obchodníka (POS) alebo u internetových obchodníkov (eCommerce), výber hotovosti a ekvivalentné transakcie (obraty stávkových kancelárií, kasín alebo pri dobíjaní „elektronických peňaženiek“) nie sú do vyššie uvedeného zarátavané.
    • Počet dobropisov na 1 osobu (držiteľa hlavnej karty) počas 1 kalendárneho roka nepresiahol počet 3 (bez ohľadu na počet hlavných kariet vydaných tejto 1 osobe) ak je daná osoba držiteľom firemnej karty Diners Club Business + (5 pre kartu Diners Club Premium)
    • V prípade viacerých vstupov do salónika v ten istý deň, bude dobropis vystavený iba na 1 vstup
    • Dobropisy nie sú vystavované na vstupy držiteľov dodatkových kariet. 

    Odporúčame Vám oboznámiť sa s otváracími hodinami a ponukou služieb daného salónika pred vstupom v aktuálnom zozname VIP letiskových salónikov Diners Club.

    4696